onsdag 29 april 2009

Kan jag få tre utav denna helg? Tack.

Hmm varför händer allt kuligt på en och samma helg ? Ska egentligen inte klaga för annars så händer ju ingenting.... Så det är ju ett lyx problem det här att inte kunna välja.

1. Har ett erbjudande att åka till Dalarna på mässa och bo med glada vänner i stuga hela helgen.....låter inte helt fel alls...
2. Klassfest i Junsele med 23 glada "20 åringar" som int setts på länge
3. Syster med familj kommer hem som jag saknar sååå....
4. Arvids fotbollsträning som jag inte kan missa eftersom jag liksom försöker styra upp busarna

Ja hmm Tyvär så är det så här... Jag har i allafall bestämmt mig för att avboka Dalarna.

Så så här ser helgen ut :
Torsdag (helgen börjar tidigt den här veckan och tur är väl det :)
- Middag på Hornöberget med Anna, Johanna + 1, Sedan Dans till Jannez i Härnösand på parkaden. Arvid är hoss Micke denna vecka och jag hoppar över (!!)Majbrasan med familjen i år...känns liksom inte riktigt som läge för det.... Roar mig istället och umgås med nyfunna vänner.

Fredagen ledig!! Tjoho Möte med syster kanske? Det är även bilensdag i Sollefteå och det brukar kunna vara lite utav en folkfest faktiskt. Ja så är det här i Norrland. Hihihi. Är det fint väder så är grillning ett måste. Vart när och hur vet jag inte än.

Lördag: Klassfest i Junsele ..hmm kommer inte ihåg tid eller så måste nog kolla upp det.

Söndag: Fotbollsträning för Arvid på kuben i Långsele kl 11.30...Hoppas på en lugn tillställning kvällen innan..

Tjillevippen.

2 kommentarer:

  1. Lovely darling! Kanske du orkar släpa dig till näsis på fredag då så kan vi ju åka tidigt till solle på söndag med dig? Härligt att kratta och grilla, det gör jag as gärna. Vill vara ute ute ute!!
    Kram kram!!!
    AnsoPansoPösan

    SvaraRadera
  2. Absolut! Vi tar en härlig ute dag i Åsmon på fredag.
    Lov ya!

    SvaraRadera