fredag 17 april 2009

Sovmorgon

Sovmorgon, men vad hjälper det när man vaknar kl sju och är pigg som en mört. Konstigt att det alltid är så. Måste kliva upp = skit trött, Får sova till kl 11 = skit pigg. Kanske lika konstigt som att tv 4 har sexualupplysning där RFSU sitter och demonstrerar dildos kl 07.15 och menar på att kvinnor har börjat onanera. Nähä? När gjorde vi det? 2008 eller 2009????

Jag ska nog ta och tassa ner på jobbet. Vi har en weekend i helgen och temat är Yoga och Återhämtning. Härligt jobb man har eller hur?

// Ha en bra helg!

2 kommentarer:

  1. Ja jävligt underligt är det. Själv var jag så jävla borta i morse att jag kvicknade till först när Rasmus skallade mig på kindbenet. Trodde jag skulle döööö av smärta. Ja ja, sa jag, kliver väl upp då.

    Puss, Anso

    SvaraRadera