söndag 19 april 2009

Boogart och Shake

Åh vilken kul kväll det var på Sundsvalls folketspark igår kväll.
Boogart spelade och det var ett tag sedan jag lyckdes träffa in en av deras spelningar. Dom spelar inte så ofta som förr. På repertoaren stod gamla godingar som "Mitt hjärta slutar slå" , "Stannar tiden för din skull" och "Amelia" flyttade mig ca 10 år bakåt i tiden. Suck...Många minne finns det som har anknytning till dans. Och det är fortfarande lika kul.
Att jag var hemma 03.30 hörde också till nostalgi trippen.
Inte lika kul dock att väckarn ringde kl 07.00..
Längtar just nu till premiären på Logen, Jannez och Ärsta parken, Scots.
Nu är det vår!! När man har vittring på sommar danserna. :)

3 kommentarer:

  1. Ho ho! Trevligt med en super kväll. Men du är väl lite små trött så här framåt kvällen kan tänkas då. Hoppas allt är bra annars.
    Kram Anso

    SvaraRadera
  2. Hej, Du skulle ta med mig också...ju. Kram Nina

    SvaraRadera
  3. Absolut!! Häng på till Härnösand den sista April då äré Jannez!!

    SvaraRadera