torsdag 16 april 2009

Dö kul i Hallstabacken

Dö kul i Hallstabacken!


Årets sista åk i Hallsta kan jag tänka. Snön är som sorbet och blöt. Men oj vad kul det var. Arvid fick till sina första egna svängar åt både höger och vänster. Och jag vågade släppa honom för första gången sedan vi började öva (och det var i fjol vinter), Stackars Arvid som har sån höns Mamma. Redan ifjol så sa Arvid
"- Men Mamma släpp mig då!"
"-Ja men du kan ju inte åka", sa jag.
"- Nämen hur ska jag kunna lära mig då om du bara håller i mig då?"



Ja det kan man ju undra förståss :)


Arvid var på spexhumör hela kvällen och struntade helt i att bilderna skulle in i bloggen.

På väg hem så kan jag ju nämna att även jag blev fotomodell.....på rakan i Örbäck. Det kortet lär nog gå på en 1500:- eller nåt. Ja ja inge kalas utan kras.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar