tisdag 16 juni 2009

Trollteater!

Har sett den allra sötaste trollteatern jag nånsin har kunnat tänka mig! Arvid var Prinsen i sagan, med cape´och krona! Och alla små söta kulla barn som dansade runt med sina trollsvansar. Arvid fick en fin tavla där det stod Tack för att vi har fått lära känna dig! På och .....Usch vad tråkigt det känns att lämna Kulla...Från tankarna om ett föräldrakooperativ där barnen skulle få en chans att utvecklas till sina egna små personer i en trygg miljö med vuxna som har tid till världens bästa förskola med tre underbara pedagoger som ser barnen och upplever dagarna tilsammans med dom. det var låååångt mer än vad jag nånsin drömt om. Usch vad nostalgisk jag blir...
Naturligtvis så har jag inga bilder just nu! Batterierna var laddade och kameran var ner packad. Men ...laddaren hadde inte varit igång. Tur att det fanns flera andra kameror där så jag kan få....fick ikväll bilder från i vintras när vi var i backen :)
allt ordar sig, det tar bara lite längre tid.
Men snart kommer det en snygging i krona upp på sidan var så säker på det!

2 kommentarer:

  1. Åh vad spännande att se de bilderna. Väntar med spänning. Puss
    A-S

    SvaraRadera
  2. Ja jag ska se hur snabbt jag kan få tagi dem....med tanke på att kortn från v10 hämtades nu så....Men jag ska vara duktigare nu..Kram

    SvaraRadera