måndag 15 juni 2009

Spökbokning

Nästa år den här tiden så ska jag minsann boka upp alla rum för nån konferens el likn. Så att det inte går att boka in nåt annat alls sista veckan innan semestern. Kan ni förstå att nästa vecka har vi fler incheckningar på måndag än vi har haft på hela vårterminen tilsammans....Inte kan man ha bondpermiss då inte. Fullfart ända in i kaklet!
Näst sista veckan är det nu och jag har liksom inte fattat att det är ny vecka, man blir lite förvirrad när man jobbar helg. I eftermiddags så gick jag runt och sa Go natt! Istället för Hej då när jag skulle gå hem....

Gäääsp å hej då.

2 kommentarer:

  1. Ser att räknaren är på plats! Flera som läser oxå =)

    SvaraRadera
  2. Javisst! Tack för bra instruktioner, jag har aldrig fått den att funka utan dom.

    SvaraRadera