onsdag 10 juni 2009

Knas och kalas :)

Måste bara säga att nån programmerare blir jag aldrig:)
Det har nog blivit mycket knas med min räknare. Men jag var så jäklans aptrött igår kväll så det fick va så här.
I kväll ska jag på kalas Annelie Pappas fru fyller halv jämnt, alltså mittemellan två jämna år ...typ 30-40 det blir 35. Nu är det ju inte 35 hon fyller men man ska ju inte tala om en dams ålder.
Men nu var det ju så att jag skulle säga det att det blir inte färdig jobbat med räknaren i kväll heller. Jag funderar faktiskt på om min blogg skulle få lite semester den också. Jag får se hur det blir men det känns som om nu blir det (förhoppningsvis) varma sköna "lediga" kvällar och då känns det inte rätt att hålla igång en blogg...hm ska fundera på saken.

Tjing så länge// Vronk

2 kommentarer:

  1. Men vad fan, om du slutar blogga måste vi ju ringa varandra oftare än en gång varannan vecka. Nope! Går inte. Ha ha!
    Puss!!!
    /A-S

    SvaraRadera
  2. Nä det förståss :) Hörde du mitt förvirrade meddelande på din mob idag ? Oj oj Det var Mamma varning på den du.. Ha ha

    SvaraRadera