torsdag 25 juni 2009

Jo det där med klockan....

Hmm det känns som en repris...Trogna blogg läsare vet vad jag tycker om klockan hur man liksom kan fatta fel på halv sju och 19.30.....fast fatta fel på halv sju och 07.30 det är lika fel det faktiskt....och lika lätt. Det kanske har nåt med sjuan att göra?
Tjaa jag klev alltså upp en timme försent imorse och missade mitt Pilates pass med ca en timme....Ops! Ja ha gjort det igen. Jäklar!
Trött som en trasa drog jag mig upp på cykeln och trampade ca fyra varv och vips så var jag på jobbet, he he he, sedan har hela jäkla dagen halkat efter. Sen till mötet, Pilates 4 timmar för sent, sen till lunch, sen med offert som dessutom höll på att bli halverad i rena farten (?) sen till å gå hem och sen till min Pizza date med Anna. Hmmm jäkla klocka!
Appropå Pizza date så fick jag och Anna varsin gratis Pizza på Önsta baren i går av Abbe på Ärsta. Schyssta puckar!
Efter Pizzan så for jag på Coop och köpte 2 liter tranbärs juice eftersom det här jäkla penicillinet inte verkar, sedan vidare till Anna i helgum och vart frizzerad! Who ho va kort det blev, men tufft! Sommar dans hår blev det. Har stått framför hennes spegel i hallen och dansat foxtrott med mig själv till Shanaia Twain, kastat med huvudet och tyckt att jag blev jätte fin. Sedan åt vi jordgubbar och glass med vispgrädde på bron i solens varma sken klockan halv tio ( 21.30, bra gjort va?) och bara njutit av fåglarnas kvitter, konstiga stora små flygfän som åkt upp och ner i luften. (Vad är det för nåt?) mot bakgrunden av den glittrande Helgums sjön..........Suck. Kan man få en bättre start på SEMESTERN!!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar