torsdag 25 juni 2009

Jahapp,..

.... då skulle man ju sova då´ra. Tänk att det ska va så svårt att varva ner efter en dans. Hmm .. Jag måste liksom följa mina rutiner som jag har på kvällarna även fast klockan är föööör sent.
Kolla lite tv, surfa lite samtidigt ( så tv:n är ju iofs överflödig men dock ett nödvändigt ont), åsså blogga litegrann. Jag har varit på Zlips på Ärsta ikväll, dansade med en kille vars fru gått över tiden 1 1/2 vecka. Han försvan dock under kvällen så det kanske hjälpte att han satte henne vid gräsklipparen, och annat kropps arbete under dagen. BB nästa? Hmm det lär dröja innan jag får det svaret. Det var inte alls lika bra ikväll som det var på Forsmonöjet förra veckan (?) eller när det nu var. Nä hepp...dusch och go natt. Ska jobba om fem timmar.
Tjing

2 kommentarer:

  1. Är du helt däckad nu eller!? Sjuk, jobbar, går på dans och så sitter du uppe halva natten i alla fall när du väl kommer hem. Älskade vännen, tur du har semester snart.

    Puss!
    A-S

    SvaraRadera
  2. Japp däckad är svaret på min misshandel av mig själv....
    Usch och fy. Fast kul var det igår, men inte i morse och inte nu i kväll....Ska ansöka om annat piller hoss Dr i morrn´fast det kanske inte är pillrerna det hänger på ...
    Hm Så här i efterhand när jag summerar vad jag gjort så låter det ju riktigt illa faktisk...
    Ja men NU är det semester. Eller??
    :) Kram å Pöss

    SvaraRadera