fredag 26 juni 2009

Packar, packar,packar tralal la la la la la laaaaaaaaaaa

Tjoho!! Nu bär det iväg ! Ska gräva upp mina jordgubbsplantor, packa böcker, kläder och bad saker och åka till "mitt" lilla hus i Åsmon . Härligt! Måste köpa en vattenspridare till min potatis och kanske lite färg om kronorna räcker till lekstugan som ska inredas. Men först ska jag på vc och träffa dr. Ska hälsa på Far också, såg att han fått igång sin stora pool och badade igår när jag svischade förbi mot pizzerian. Kanske sätta igång en tvätt maskin och betala mina räkningar, Hmm blommorna måste jag visst hitta på nåt med... Oj, Vilken lista det blev?! Tur jag vaknade 07.20 på min första semseterdag så jag hinner med mig. Har faktiskt redan flyttat tidningen, så jag får den i morgon bitti sa dom :)
Hops! Nu måste jag nog börja om jag ska hinna.

Nu ringde dom från vc......ingen tid idag...suck. Sjuk dr och jag får avvakta tills måndag. Jäklars!!!!

3 kommentarer:

  1. ...glöm ej att ta det lugnt på semestern... :)

    SvaraRadera
  2. Ja börjar man rabbla saker så blir listan lång. Hoppas du har det skönt där uppe i Åsmon i lilla rosa huset. Snart ses vi.
    Pus och kram!
    Anso

    SvaraRadera
  3. Ska gö´mitt bästa för att ta det lugnt...hm. Men det tar ju ett tag att varva ner :)

    Ses den 13:e Anso

    SvaraRadera