onsdag 10 juni 2009

Tada!!!

Jag kan det här! Kväll efter kväll och trägen vinner! Nä...faktiskt så har jag inte ägnat så mycket tid till räknaren ....fast det går ju bättre om man läser instruktionerna. Jag har hört att det finns två typer av oss som angriper problem av olika slag. Typ 1 : Hon/Han som läser instruktions boken pärm till pärm innan ens man öppnar förpackningen till dvd:n , mobiltelefonen och dyl. Pappa är en sån lusläsare till exempel thihi . Och Typ 2; Lerning by doing....sån är jag starta och försök förstå utan nån som helst aning om vad det egentligen är som ska kopplas ihop först och sist...och oftast funkar det bra tycker jag. Fast, förståss ibland så får man ju krypa till korset och öppna den där tråkiga boken...oftast bara för att inte fatta nåt och sedan fippla på ett tag till och sedan så går det!
I kväll ska jag öppna en bok som jag har köpt på loppis; Vad Budda lärde , heter den. Jag var på seans i går kväll och fick veta att jag varit en budda i mitt tidigare liv. Jag vet inte så mycket om honom så jag ska ta och läsa på. En sån liten gubbe med stor mage och som sitter med benen i kors och ser klok ut. hihi en sån har jag varit. En liten budda var jag tydligen :) Spännande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar