söndag 3 maj 2009

Who ho!!

Jädrans vilken kväll!
I går var vi på 20 års jubileum, vi som gick ut nian i Junsele.
Och oj oj.. Vi dansade, skrattade, åt gott, i tolv timmar och vi har absolut kunnat fortätta i tolv timmar till. Så hysteriskt kul som det var ...så roligt har jag inte haft på länge länge..
Festen hadde allt. Nu 20 år senare så kommer kommentarer..."jag som var kär i dig i tre år.". " Var du och jag var kär i dig" Och "Vem är det där gick han i min klass?" , "-Nä alltså nu har jag kommit på fel fest!" "-Nu måste vi ses snart, kanske vi ska ha en fest varje vår?" Är klassiska kommentarer för sånna här träffar. Och filmen från avslutnings showen var en höjdare. Och det absolut bästa av allt. 23 av 28 personer var där och alla på ett toppen toppen humör.
Nä jag måste smälta allt inann jag skriver nåt mer.

Oj oj vad kul det var....Men det här blir ett konstigt och yrsligt inlägg men det får vara så.

Hur fotbollsträningen gick? Jo tack! Efter en sån här fest så klara man allt. Även fotbollsträning med kidzen. Fast jag börjar fundera på om Arvid överhuvudtaget vet om att han har varit på fotbollsträning. Vissa gör precis allt annat än att spelar fotboll. Dom är för söta :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar