söndag 24 maj 2009

Logistik

Har jobbat i helgen "Träna och komigång weekend" Själv har jag inte tränat en enda gång....eller jo det har jag ju. Hmm.... tänk va snabbt man glömmer. I fredags kväll hadde jag Afro Power Dance med weekend gästerna, på lunchen idag så var jag och tränade fotbolls killarna (fast bara lite) och nu i em så hadde jag Afro Power igen med Remiss gästerna. Va fort det går att man glömmer!! Det var ju bara två timmar sedan.
Men nu är det äntligen helg! Eller äh det är ju slut..Nu är helgen äntligen slut. Och tjohoo En ny vecka i morgon...Ååå...vill sova nu. Anna kom och hälsade på mig på jobbet igår. Väldigt trevligt. Vi lunchade och sedan var hon och tränade och badade. När jag slutet jobbet så gick vi hem till mig och gjorde oss fina vi tänkte gå på stan och rocka loss. Hmm Ja ja stan och stan. Vi gick Storgatan fram och vände..Mötte på sin höjd tre ungdomar. Varav två på parkeringen när vi skulle åka hem.
Vi åt en god middag på Hörnan och efter glassen så frös vi så vi skallrade tänder. Efter lite överläggande med utsikten över gå gatan och med oss själva huttrandes så bestämmde vi oss för att...åka till Näsåker på 50 års kalas. Så i två bilar eftersom vi hadde varsin och var nyktra bägge två så åkte vi till Näsåker. Och liksom minglade in lite försiktigt från vänster kant. Det var trevligt garage fest med party tält och egen bar människor som dansade och var glada och musiken kom ifrån datorn.
Ja du Anna...Välkommen tillbaka till norrland! Ska det party kalasas här så får man ordna festen själv. Inget Garbos eller Spy Bar här inte! Men trevligt , nå hemskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar