torsdag 1 september 2011

Panda

Arvid och jag har tagit ett beslut. I år ska han få sälja Panda produkter. Vanligtvis när Jultidningarna och Pandatidningen dimper ner i brevlådan så går jag svängen förbi soptunnan på en gång. Men inte i år. Ja jultidningarna åkte den vägen men Panda kändes som mer riktiga saker och dessutom så går ju en slant till WWF och Pandans bevarande.

Jag började förklara det för Arvid och vi kikade på sakerna och hur det gick till med beställning. Vi tar det enkelt sa jag det är inte viktigt att sälja mycket, vi gört lagomt (igen ) för den goda sakens skull, liksom. Japp sa Arvid och var helt med på noterna.




Jag trodde han sov....men här hittade jag honom i går kväll, sent. Han har tejpat upp premie planchen på dörren och sitter och drömmer och "guld säljar premien". -Eller ijallafall Elgitarren med förstärkaren.




Japp så var det med den prestigelösa inställningen. Kom och kööööp =)





1 kommentar:

  1. Ojoj, bäst moster Anne-Sofie gör sin plikt och köper lite av raringen.
    Kram på er!

    SvaraRadera