söndag 25 september 2011

Jesus!

Jag som trodde jag skulle plöja Utvecklingspsykologier boken i helgen. Inte ett blad har vänts i boken och nu är det eld i baken. Examination på torsdag, mamma mia!

Men ..inget ont som inte har nåt gott med sig. Har haft en underbar helg på toppen utav Borgafjället. Gooogla för bilder. Själv har jag bara tagit minnes bilder med mig hem, och svamp iofs =)

Massa trattisar och några gula. De gula är inlagd i en magisk inläggning som vi fick prova på i våra lunch paket och trattisarna ligger i en riktig tork hoss Pappas och Annelies granne i Granvåg.

Spännande värre och se hur allt blir.

Över till boken...oj oj.

2 kommentarer:

  1. ok pappa här jag hoppas att du hinner med aftonbladet,sid 14 ha det

    SvaraRadera
  2. Låter som en skön helg. Lycka till med plugget!
    Puss!

    SvaraRadera