måndag 5 september 2011

Modell för en dag




Jag och Arvid var på ett modell för en dag event eller vad man ska kalla det. Vi vart sminkade och fotade ur alla möjliga vinklar och med olika bakgrunder. Sittandes på högtalare, med "Carola" blås i håret, tilsammans och varför sig. Närmare 40 bilder knäpptes och vi hadde jätte roligt under tiden. Gjorde miner åt varandra, morrade som tigrar, var söta kind mot kind. Och mycket mycket mer. Jag hadde bestämmt mig för att köpa två bilder och att jag inte skulle ändra mig när jag väl satt där och inte kunde välja...så därför infann sig paniken och jag tog liksom bara två ur högen.


Arvids kort är underbart. Jag hadde dock kunna valt ett med färg på istället, det med Carola blåset var bättre. Fast det här var också fint.


Kul hadde vi i allafall!



4 kommentarer:

  1. Hej kanon bilder, var det i lördags på hullsta gård jag hörde av Marina att hon och Karolin var där. Synd att jag missa det, jag med min krop. Ha det bäst.

    SvaraRadera
  2. Jag har rekommenderat 18 mobilnummer på en lista och Anneli och Patricia är med hoppade över ditt tyvär =)

    SvaraRadera
  3. Tack =) Tänkte på dig idag. Hoppas ni mår bra där nere i Malmö. Det var så kul att vi lyckades få en liten road tripp i sommras <3

    SvaraRadera