torsdag 15 september 2011

Ska man bli arg eller grina?

Läs den här artikeln ur Aftonbladet.... Jag mår illa...http://www.aftonbladet.se/debatt/kronikorer/martinezpeleta/article13626336.ab

Satt just i eftermiddag och sa just att det ryktas om att på sista föräldramötet sas att en ny skollag ger lärarna rätt att köra ut stökiga elever ifrån lektionen. Rätt att ge dem kvarsittning före eller efter lektionstid.

Välkommen 1800-tal ! Varför lägga pengar på resurs personal i kommunala skolor?

Tack moderaterna! Jag ska genast ta min stora slant avsatt för privat undervisning och välja nån av det stora utbud av privataskolor.

Individualismens storhetstid är på fram marsch- sköt dig själv och skit i andra. Stryk solidaritet ur ordboken. Det är inget eleverna kommer att behöva ändå.

4 kommentarer:

  1. ja så blir det när stekaren och bimbon får barn. Men fallet blir desto störe när kronofogden kommer. Det värmer att det fins så mycke rött i dig satsa på poletiken vet jag. Pappa.

    SvaraRadera
  2. Om jag sattsade på politiken så skulle jag få en hjärtinfarkt av ilska redan första blåaperson jag mötte i diskussion så det skulle aldrig gå =)
    Men vad maktlös jag känner mig när jag när jag inte ens vet hur man ska göra sin röst hörd på rätt sätt...så en grundkurs kanske.
    Fick faktiskt socialdemokraten idag med posten...så lägligt.

    SvaraRadera
  3. ja varför inte det är en bra början med en grundkurs så att man bara pratar på fast den Blå fan inte får en syl i vädret.

    SvaraRadera
  4. Det ska va så att den blå fan inte får en syl i vädret ha ha.

    SvaraRadera