tisdag 13 september 2011

Onödigt

Arvid har börjat på kyrkis den här terminen. Öppen verksamhet mellan 14-16 på tisdagar. Den första gången så gick jag och alla barn, ca 6 st ifrån skolan till församlingshemmet. Den andra tisdagen gick dom och jag följde efter snokades ifrån bilen nervöst så att inget skulle hända längs vägen. Det är ca 15-20 barnprommenad minuter dit, på samma sida av vägen ute på landsbygden ända tills dom ska korsa vägen en gång strax innan dom är framme. Alltså ingen direkt ko på isen.
Idag när jag kom till skolan så drog dom iväg innan jag han säga "Gå försiktigt!" till Arvid.......
Så jag var tvungen att köra ikapp honom. Ja sån är jag.

Åkte ifrån sollefteå till långsele och tillbaka till sollefteå= ca 3mil, bara för att konstatera att "Fan! Han är ju stor nu!" Eller åtminstonde större =)

3 kommentarer:

  1. Äsch då, det får man göra som mamma. Du gör det bra tycker jag.
    Puss på er!
    Ps. Rasmus undrar om Arvid har troll (leksaks troll antar jag) på sitt rum.

    SvaraRadera
  2. Nepp inga leksaks troll. Men undra om han har sett samma som Arvid...Hmm =)
    Det där tar vi på telefon imorgon
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej jag håller med Anne-Sofie, och om ni bara visste hur ni varit kollade, Veronica du gick framför bilen som jag satt i utanför Hullsta gård då det var inspark tex. Ha det bäst båda 2 Pappa

    SvaraRadera