tisdag 15 december 2009

Googlar och drömmer!

Bilder på Kittelfjäll just nu....vill vill vill åka dit. NU!

Vill kasta mig utför backarna och komma ner slut i ben och svettig av allt kämpande med ny lösssnö. Jag ramlar och kryper runt i försök att få loss en skida som grävt ner sig. Försöker sätta ner handen och putta mig upp, men den sjunker bara ner, ända till armhålan. Jag rullar över på rygg och tänker ta mig upp med händerna i bakom ryggen med det går lika dåligt.


Äh lika bra och gå och lägga sig i sängen istället.

God Natt!

3 kommentarer:

  1. Är det extra stressigt de dagar som du inte bloggar ? ... eftersom du då inte hinner med kanske ? :)
    ...det var några dar sen du fick ihop ett blogginlägg !

    SvaraRadera
  2. Jo Tomas så är det det blir mindre data tid ibland när det är mycket att göra och när Arvid är här så är jag mer off blogg än annars :)

    SvaraRadera