onsdag 2 december 2009

Försökte i allafall..

Slog på tv:n efter kvällens Bamse och tänkte ha lite vuxen tid. Arvid har varit till tandläkaren vid lunch tid idag, fick ta ledigt eftermiddag (jag me´) och ta med en kompis hem sedan. Killarna har bakat dinosaurie och racerbils pepparkakor. Så det har varit livat och glatt och en herrans massa glasyr gick åt. Därför tänkte jag att lite vuxen tid framför tv:n istället för disk, det är jag värd.

Som vuxen så väljer man säkert nåt moget samhällsdebatt program. Kanske bara. Jag provade i 8 minuter att se på uppdrag granskning. Nåt om el och miljöförstöring. Det är ungefär vad jag kommer ihåg. Och de är ju så himla viktigt!!! Jag vet!! Men näää...

Slog över till arga snickaren istället.

Sån är jag.

3 kommentarer:

  1. ...........är du alltid så ?
    För mig beror det på ämnet, och gästerna, om diskussionsprogram är intressanta...

    ... men tittar gärna på dobbidoo oxå, och sport.
    Ps nu är månen uppe på hemsidan. (för Arvid)

    SvaraRadera
  2. Skönt att höra. Då kanske det finns hopp för mig att lyckas med vuxen tv nån gång ;)
    Ska genast kolla din månbild Tomas.

    SvaraRadera