tisdag 10 maj 2011

Toppar sommar formen

Jag tänkte ju att studsmattan skulle roa Arvid. Den visar sig roa mig med =) Man kan hoppa jätte högt faktiskt! Sparka si själv ibaken och göra små språng, a la sommar föl på grön bete.
Ha ha ni ser det kanske framför er? Oj...oj
Som synd va så fick Arvid syn på mig så nu ska jag alltid vara med när han ska hoppa. Nu är jag även invigd i sporten studsmatte-fotboll-två spelar mitt emot varandra som skjuter hejvillt samtidigt som man studsar (bollen med) och ska försöka "missa" den mitt emot. Med spelarens avstånd ca 1m så ja..det blir några träffar om man säger så.
Har nu spelat två matcher och vunnit en. Först till 10 var det, men när jag hadde tio och Arvid åtta, då vart det helt plötsligt nya regler. Först till femton. My good det tar ju evigheter!!

Studs studs på er =)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar