tisdag 31 maj 2011

Livet

Livet........
-med sitt barn
-utan sitt barn
-på en pinne
-i en buss
-med familjen
-på väg
-har gått i snurr
-själv en stund
-på skolan
-på jobbet
-i full fart
-hemma
-på mötet
-på affären
-på väg på banken
-i soffan
-vid spisen
-på träningen

Livet håller på hela tiden. Livet är faktiskt inte bara de dagar man minns, födelsedagar, körkortsdagen, när jag fick barn dagen, när jag vart dumpad dagen, när jag vart kär dagen, när jag glömde köpa mjölk dagen(arna)

Livet är faktiskt alla de dagar som liksom bara passerar också. Att dagar passerar utan att man "uppmärksammar" dem helatiden tror jag hör till, att det är meningen att en del dagar ska passera.

Det är uppfattningen av livet i sin helhet enl Veronicas teori =)
Dagar man minns och dagar som passerar.

Läst lite väl många teorier nu och då kan man fundera lite onödigt mycket. Nu ska jag bara låta eftermiddagen passera. Tjipp!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar