söndag 15 maj 2011

Bra helg =)

Köpte fem par "Happy socks" visste inte ens att fom hette det men jag blev så glad av dem att jag var tvungen att ta ett kort på snyggingarna.


Vi tog tillfället i akt och hadde inne aktivitet när regnet öste ner. Vi lagade punkteringen på Arvids cross. Och sen så glömdes regnet bort för då vart det vart under hjulen och många varv runt huset. Kul! Jag fick till och med prov köra ute på vägen för å se att den gick bra....och nu vill jag oxå ha en!



Idag var vi på shopping runda och fick tag på bra att ha saker =)en massa olika skydd, handskar, byxor och glasögon. Killen som sålde skydden hadde gett upp cross körningen efter (upp delat på några sommrar) två brutna fötter, en del av njuren krossad och mjälten i fyra delar.....och då bleknade jag....Arvid med.


Arvid vart så stolt och cool i sina nya byxor så han höll på att spricka.






















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar