onsdag 11 maj 2011

Koma läge.nu

Va hände? Nu är jag så där koma trött igen. Tror det är svårt att förklara hur det känns så att nån annan kan förstå. Men jag är så jämarns trött så jag knappt håller ögonen öppen ens när jag kör bil, får liksom anstränga mig för att ögonen inte ska ramla igen. Sover hela nätterna så det är inte det. Det blir tungt att andas. Jag biter ihop tänderna av nån anledning, borde ju va tvärt om., fast det är väll effekten av att man får anstränga sig så hemskt för att hålla sig uppe. Det känns för himmla märkligt, sånna här tillfällen kan hålla i sig i dagar och inget hjälper, varken kaffe eller nikotin eller godis. Vilket kanske inte är så konstigt, men nån effekt borde det väl ändå bli. Men nä. Bara vänta och se när det går över.

Märkligt är det i allafall. Har haft det så här nu i flera år av och till. Shitt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar