onsdag 4 maj 2011

Kan´nte sova

Halsen har tagit omtag om mig. Vaknar av att det bräner i halsen. Dame! Va less jag är på att va sjuk nu...
Idag var ingen bra dag över huvudtaget eller jo nu ljuger jag ju! Lite roligheter har den innehållit som tex att äntligen vinna en vinst på konstklubbens årsmöte! Jag valde en Kosta Boda vas, snyggt grön av en nisse från gotland. Fast egentligen hadde jag tänkt ta en tavla med en elefant på...Men jag fick tillt när jag vann och glömde bort den. Fast vasen var skit snygg så jag är nöjd =)
Men jag vill va frisk!
Blä....och jag vill sova...uhuu. Gnäll gnäll.

Var på bio igår och såg Kings speeach, tänk att karlar dom lyckas dom...få en hel hollywood produktion som baserar sig på sitt talfel. Jag då? som inte ens kan stava rätt, särskriver, har syftnings fel i meningsbyggnad och en massa annat joks. För att inte tala om ..ne jag ska nog inte räkna upp alla mina fel. De bli en lång lista då =)
Fast iofs han var ju Kung och karl. Jag är kvinna och landstings anställd.
Mä va bittert det låter? Ja ä int bitter, bara sjuk och sömnlös och borde verkligen inte blogga då.

Filmen var bra i allafall om vänskap, rädslor och att våga lita på att nån kan vilja en väl utan egen vinning....

Tänkvärt. God natt (ps har sjukt ont i halsen!!!!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar