fredag 17 september 2010

Ni som undra


Ni som sitter där hemma i fredagsoffan och undrar: Hur går det för Veronica och hennes telefon....Vart tog den egentligen vägen? Hmm...


Då kan jag avslöja att den låg i gräset imorse och undrade vart jag hadde så bråttom morgonen innan. Med lite frottering så startar jag även fast jag legat ute hela natten-sa den.


Måste oxå nämna att jag hadde 27!!!! missade samtal. Är inte det imponerande?


Inte så imponerande var det att just denna dag så skulle jag verkligen inte ha haft den där......Fariken. Ingen fotbollsavslutning med grillkorv och hej då till killarna...

Arvid fick i allafall sin medalj och korv och Mamma med.

Nu ska vi bädda ner oss hoss min Mamma och utarbeta en plan för vad man gör när man inte kan hålla reda på telefonen på viktiga dag.

Kram


1 kommentar:

  1. Lite tur ska man ju ha också ibland! Hoppas helgen blir bra nu efter en sån hård vecka. Kram på er!

    SvaraRadera