lördag 18 september 2010

Höstar mig lite

Plockar och grejar i Rosa huset idag. Hittar en massa bra att ha saker som jag glömt bort att jag behövde. Som tex mina skarvkablar, nu slipper jag välja om jag ska ha fönsterlampan tänd eller tv:n igång.

Arvid ska spela uppvisnings match mot fjärliarna en kvart idag i damlagets paus. Kul med lite publik. Sedan avslutning.

Lördag och ja....tröttare än vanligt. Finns nåt man kan ta? Typ Ginseng eller nåt? Är det nån som vet en mirakelkur som sparkar igång en ordentligt? Och helst nu på en gång.

2 kommentarer:

  1. hej pappa här ja är det inte skarvsladdar så är det mobiler,tröttheten den kommer nog från din framfart i vimmlet,så vi hajar att bloggen även har ett ord som virriga med det hänvisar till alla saker som bara försvinner och men titta där är ju den och den å den saken !!! ha men det är en av alla dina sidor som får en att älska dig och somna med ett leende och ett skratt. Ha det

    SvaraRadera