onsdag 1 september 2010

Minne

Minne jag har tappat mitt minne, det är aaaaaldelens tomt här inne.

Nä inte så farligt kanske men....mitt minne till kameran är borta....Nu när kameran äntligen är funnen så har jag gått och förlagt minnet. Hmmm det visade sig nu i em att jag gått och fotat utan minne de sista dagarna. Det fins tydligen lite plats i kameran men nu kommer nästa fråga. Vart har jag lagt kartongen med kablarna? Korten är ju liksom fast i kameran, sablar!

Det dumma är att jag var så stolt här i veckan och trodde att jag hittat xtra minnet som jag köpte, utifall att det stora var fullt. Det la jag på ett smart ställe....tyckte jag då.

Vid ett senare tillfälle kommer t ex.

Kort på Arvids fotbolls cup i helgen som var. Oturligt nog åkte dom ut på andra matchen. Synd annars har vi spelat finaler nu på söndag istället för att fiska kräfter...men men så är det i livets hårda skola =).

Kort i från våran nya husvagn som vi hämtade igår. Arvid drog på sig sin nya flytväst idag och gick ner till husvagnen och satte sig. Lite tidigt måste jag väl säga eftersom det är på fredag det bär iväg.
Jag har bakat bullar idag och när vi skulle fika så ....ja då gick vi ner på parkeringen och satte oss i husvagnen. Hi hi ja ...man har inte roligare än vad man gör sig eller hur??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar