tisdag 14 september 2010

Lite glada bilder från Kräftfisket

Jessika och Benny, kräftmiddag i solen.
Ljuvlig söndagsmorgon, stilla på älven och bur upptagning på G.


Anso med fiske spöet. Inte för att hon fick nån fisk. Jag tror hon stog där mest för att det såg så snyggt ut. Och visst är det?

Helgens mesta spännande stund. Full fokus från alla barn på vad som var på gångoch varför alla var så högljudda och hojjade helatiden.


Jo Ante och Benny fällde ett träd mitt emot oss på fika platsen. Toppen på trädet nådde mina tår! Och då hadde jag ändå krullat ihip tårna i skorna och in under kroppen. Barnen höll på att blåsa bort när lövtrdet föll =) Men spännande var det. Och glad var Benny och Ante. Fast Bennys braller sprack.

Nisse och Anso tokglada för att vi ville ta ännu ett spontant kort. Vi tar bara spontana kort i vår familj.



Ja jag har knäppt flera kort på Ansos stövlar. Tycker att dom är snygga mina rosa är så bleka. Kan man få ett par nya i julklapp tro?


Stilla stund vid elden, så mysigt på fredag kväll när alla brummade in eftersom och vi satt och eldade och väntade in korvätarna.


Vännen min i sin Polaris mössa, önskade nog att det hellre var snö och skoter han åkte istället för en båt med utombordare .

Fam Svendsen glad ihågen =)

3 kommentarer:

  1. Skoter är skojigare än båt men så länge jag får vara med dej så önskar jag mej ingen annanstans!!!;)

    SvaraRadera
  2. Mycket fina bilder från en fin helg. Stövel problemet kanske går att lösa....Puss!

    SvaraRadera
  3. Gud vad underbart det var!
    Gillar alla spontana bilder :)

    Kram

    SvaraRadera