måndag 4 januari 2010

Vet ni vad?


Arvids fina Järnväg med skifftande dioder och två tåg som åker runt runt. Mycket sövande på kvällarna. Hadde nog fortsatt tuffa på om inte en lite Pokemon hadde velat åka med på tåget och fastnade nere i motorn. Morr....Tekniker hjälp tack.


Granen står så grön och grann... :) Med Arvids hem gjorda stjärna. Perfekt!

Hej hopp! Snart så susar Arre Barre själv....Bara Mamma kan låtabli honom så går det nog bättre skulle jag tro.


En lånehjälm som Arvid ville ha fotat i från alla vinklar. Ni får den vänligaste versionen. På kanten står det "ride or die" hmm ..Ja ja den tjänade sitt syfte och Arvid tyckte den var mycket tuffare än sin blåa.

Arvid "skriket" Sandin

Anna och Filip premiär åk i Hallstabacken

En snöig härlig nyårsdag med skotrarna.

Hur skönt som helst.
Tills Eigel gasade och jag satt på rumpan bakom skotern istället för på.

Ni har nog förstått......
Jag har köpt en kamera!
Nu kommer ni att drabbas av en massa Arvid kort.
För tillfället är mitt favorit kort "Skriket" av Edvard...Ne just Arvid Sandin :)

1 kommentar:

  1. Tjo ho!
    Kul med kamera, vill se massa massa massa kort!!!

    Har startat upp datorn för första gången på länge, farligt lite dator sen jag slutade blogga. Skämmes!
    Hoppas veckan blir bra och rusar iväg för dig rarign.
    Puss!
    Ps. Jag har börjat jobba nu....uhu.
    Anso

    SvaraRadera