torsdag 21 januari 2010

Nära nu...

Har haft en ruskigt bra plan denna vecka. Enkel men effektiv. Lägga sig i tid - senast 21 OK, Kliva upp i tid -senast 06.10 OK....(jag vet! sjukt tidigt) Äta frukost OK, diska och förbereda middag till nästa dag OK, (Har tom tinat kött igår! för att laga till idag, som ska ätas i morgon!
Är inte det planering så säg? Jag är så otroligt imponerad av mig själv.
Och skönt har det varit, pigg på morgonen, ostressad vid frukost för jag har tiiiiid, inte ap-irriterad vid middagen för att jag är vrålhungrig och det maten är långt ifrån tinad, sitter inte vid datorn på kvällen med dåligt samvete för att disken är kvar.

Ja förutom för ikväll då....Hmm...kl är 21.40, disken är kvar...men middagen för imorgon är klar och magiskt god vart den.

Fast nu äre ju torsdag och då är man ju nästan där, eller hur?

Eller..?

2 kommentarer:

  1. ap-irriterad ? ... slog upp i ordlista , fanns inte där :)

    SvaraRadera
  2. Ap-trött, Ap-arg...finns dom då?:)

    Och du, bättre tid för även dig ser jag :)

    SvaraRadera