lördag 2 januari 2010

Strumpor

Alltså ...Nu skulle ju Arvid packa sina kläder som han skulle behöva när vi åkte till Näsåker över nyår. Några ledtrådar fick han
-Ta två av varje.
-??..
-Ja typ kalsonger, tröjor, kalsonger och strumpor.
Okej! Svich så var han klar och iväg det bar.

På Nyårsaftonskvällen så noterar jag första paret strumpor- udda.
På Nyårsdagen nästa par strumpor- udda.

Hm....han skulle ju få sortera sina strumpor som han ville men vad ...Äh Jag var tvungen att fråga. Varför i fridens dagar har du udda strumpor på dig? Ja men jag hittade ju inga andra än dom här! -Men alltså du sorterade ju dom själv och la väl dom i lådan med dom andra?
-Nä...dom la jag ju i garderoben ja! Det är ju där dom är ja ! Ha ha.

Ja kära min värld.

1 kommentar:

  1. Tro inte att det där slutar vid vuxen ålder hos oss män :)
    Ps Jag diggar både Arvid, och ditt ärliga roliga sätt att berätta om era eskapader :)

    SvaraRadera