lördag 9 januari 2010

Snabba svängar

Här går det undan minsann. Från att ha bestämt att parkera mig i soffan och bilen vid stolpen - till att va på väg på dans, så tog det ca 14 min från sofferi till bil.

Med tanke på förra årets dans runt trettondagen så var kvällen förväntningar riktigt höga. Och det gick väl sisådär tycker jag. Saknade en del som jag brukar dansa med, men flera favoriter var där och kvällen "flöt"på av bara farten :) Satt flera danser men det gjorde ingenting. Jag och Anna fikade och fnissade under pausen .. Så himla skönt att få fnissa....Måste komma ihåg att göra det mer :) Sedan vart det fullfart mot slutet så det var ingen risk att man förfrös sig direkt. KUL!!

Jag hadde räknat med en hel del kommentarer om kylan och det kom några riktigt låga som; " Ikväll ska man nog inte dricka så mycket vatten, bättre med den starkare sorten så att man inte fryser ihop. hehehe..." Ja ja .

Go Natt !!

2 kommentarer:

  1. Dricka vatten går väl bra... men att pinka utomhus kan va lätt obehagligt....
    Om man ens hittar åt den i kylan...;)

    SvaraRadera
  2. Jajajaja, fnissa is the best!

    SvaraRadera