torsdag 15 oktober 2009

Funkar si så där

Hm jag har också hållit på och pillat på min blogg. Men det funkar si så där måste jag säga . Äsch det får duga så här med en lite svagare gul bakgrund istället för den vita.
Så har ni försökt komma in och det har stått stop så är det därför....jag har pilla lite på inställningarna ...:)

Från det ena till det andra. Ska ni vaccinera er? Hur gör ni med era barn? jag är väldigt kluven måste jag säga. Hittills så jar jag tyckt att det är lite väl mycket hysteri och tyckt att det har varit löjligt med vaccinet och att det dessutom har stressats fram i nån slags mass hypnos.....Men nu blir jag osäker.... Ska jag eller ska jag inte låta Arvid bli vaccinerad. Hmm Alltså en statlig myndighet kan väl inte med berått mod gå ut och informera om att det här är ok för riskgrupper, gravida och barn i hela svea rike, om det inte va så. Eller....?

Vad ska ni göra?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar