söndag 7 november 2010

Tid, energi, hockey och snö

O my va´länge sen ja skrev nåt!

*Samanfattning av 14 dar som passerat.

Var ner till syster Anso familjen och hälsade på jag och Arre Barre Bus förra helgen. Vi spökade ut oss och barnen skrämdes. Söta lilla Rasmus gick omkring med sitt lakan över huvudet och huu-huuade och vi bara log.

Tidsomställning lördag-inte bra för mina resnerver. Tid och klockan är inte mina vänner. Frågade Anso säkert tio gånger -Är du säker på att det är 12.30 som det står på biljetten som gäller?

Energi - batteri i telefonen som dör mitt i samtal, batteri i bilnyckel som slutar fungera just när man ska låsa utanför badhuset....det visar sig att dispalyen info om -Batteri till fjärrkontroll, som lyst sedan i sommras menar bilnyckel. Ja men skriv det då!

Modo - Bara vinner och vinner. Och trampar kanske förbi Timrå nu när AIK vann i går: Haha!

Och det snöar här idag och jag ska hämta Arvid i efter middag. Det snöar!!!

Och ja just...min telefon åkte till Näsåker igår. Den ville hälsa på Mamma en stund. Men den får lov att komma tillbaka ikväll.

Tjippen!

1 kommentar:

  1. Dom kommer att vara efter AIK så är det bara. Ha det bra. Far din

    SvaraRadera