måndag 29 november 2010

Husvagns

Nu har Åsmon varit igång igen. Skulle parkera husvagnen undertak i helgen, ekipage med både vagn och bil backades in för avtining på fredag kväll. På lördagen så drog vi iväg ut alltihopa jämarns annama vad det gick så vänster sida av husvagnen vart kvar inne, plasten fastnade i porten. Plasten sprutade åt alla håll...men fort gick det.
Sen så när vi väl backade polar-pärlan på plats så kom vi på att vi kan knuffa den sista biten in.
Men då höll det på att bli en "Anne" av Veronica. När vi drog och puttades som allra värst så släppte det andra plast handtaget bak på husvagnen och kvar stod jag emellan vagn och bil. När knäet började kännas lite i vägen(eftersom vagnen rullade ut igen) så klämde jag mig in med ena benet. Resultatet blev att jag stog uppklämd med ett husvagns hörn mellan benen. Skönt!

EDIT: (som mina kompisar skriver på sina bloggar)
Att göra en Anne betyder, springa ikapp en husvagn på rull och få benet avslaget av draget=gipsat ben från knä och ner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar