söndag 14 november 2010

Backar lite

Har backat i tiden något med inlägg. Min dator spelar mig spratt hela tiden. Ett tag så gick den inte att starta, sa bara att jag skulle reparera den. Då fick den vila. Sen när den väl startade efter vilan. Då kunde den inte hitta uppkopplingen. Tja då fick den vila lite till. Och vips! Nu funkar allt igen.
Vila det är grejer det! Precis vad vi gjort i helgen. Vilat oss i form har vi gjort, jag och Arre Barre Bus. Och till vår hjälp har vi haft:
Glad var Arvid dom första två filmerna men den tredje när Anakin gick över till den mörka sidan...Då hans hjälte i gick om intet..aj aj då var det lite försent att reparera skadan... Hmm ibland undrar jag vad mitt omdöme tar vägen....Äsch man måste väl lära sig att även dom goda är onda eller? Hm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar