fredag 14 maj 2010

Små tungt nu..

Väntade tålmodigt på mitt nya tan kort inför stockholms resan....kortet kom....och dan innan kom koden. Kännde mig toknöjd över att jag inte stressat upp och oroat mig för att det inte skulle klaffa. Najs.

Sedan visade det sig att man ska ringa och aktivera kortet på en service telefon mellan 8-18. Japp då gör jag det innan jag åker torsdag morrgon.....hmm det gällde vardagar och torsdag var ju..RÖD.

Ja ja fick tanka för nöjes pengarna och ja så mycket kostar det ju inte att va på lekplatser och gräva i sandlådan. Så det funkar väl det med...

Men nu!! Nu har dom stängt av min telefon för att jag betalat fel räkning.
4-5 arbetsdagar innan dom sätter på den igen!

Det går tungt nu. Jag behöver en sekreterare. Morrr!!

Ring syrran om ni vill nå mig...eller på jobbet på måndag...Blä

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar