söndag 16 maj 2010

Håll för öronen!

För nu ska jag svära. Så vill ni inte höra hur det låter när jag svär så håll för f-n för öronen.

#"&#¤¤"#!!"# skit f-cking jä-##3"%¤"#!#¤ZZ>%& Telia!!!!!!!!!!!

Om jag har betalat en jävla skit räkningen för April men inte för Mars så kan dom väl för F-N ta och dra dom pengarna dit och skicka mig ett litet jä-la sms eller nåt???

Man betalar väl inte varannan räkning för att det är kul!!!??

Men skicka MMS om schlagerfestivalen DET går bra det!! Idi-ter...

Har köpt datorn, mobilt bredband och haft mobil och fast telefoni hos telia.
Kundvård=klipp abonnemanget och helst när jag åker på en lång weekend för första gången på evigheter med Arvid. Så surt.

Annat är det med Radiotjänst. Ett trevlig brev " Du har betalat en räkning två gånger, om du vill så kan du få tillbaka dom, annars behåller vi dom till NÄSTA räkning.

O så flexibelt!! Fast det var fel månad ...

Skit humör!

2 kommentarer:

  1. Ja, precis som när jag missat fakturan för februari, men betalt mars och april och dom slog av mitt abonnemang. Man bara " tror ni att jag hoppar över var TREDJE faktura?". Assholes.

    SvaraRadera