onsdag 11 november 2009

Vidgar mina vyer

Tänkte vidga mina vyer idag och gå på stick café.....Ja ni läste rätt...
Det lät rätt soft i annonsen; mysig lokal, fika, umgås göra klart stickning tilsammans med andra ...Men näe när jag kom dit så låtsades jag titta på anslagstavlan för kommande Yoga kurser och sa Hej hej och Hej då. Så mycket för den sociala stunden. hahaha...Ja kära.

Tog en härlig lång prommenad istället broarna runt åsså vidare mot OK och tillbaka. Super najs väder och skönt med lite trafik, här i skogen händer inte mycket annars. När jag gick förbi Orrtorget i stan så var det ett tält fullt med ungdomar som lyssnade på trubadur och eldade i oljefat-fantastiskt mysigt!!

Själv lyssnade jag på Noice och "I natt är hela staden vår" :) på högsta volym. Konstigt.....det blir liksom svårare att gå med en Ipod i öronen...snubblar över minsta trottoar kant och ser dum ut när man måste kolla om nån såg och liksom vinglar till igen. Får man dålig balans av att inte höra? Hmm funderingar i natten...

1 kommentar:

  1. Men Vera då!

    Hoppas du hittar något annat att pyssla med. Kram på dig.

    SvaraRadera