måndag 23 november 2009

Klaaaart

Sista våden är uppe och sovrummet är klaaart. Tjohoo. Mest tack vare att Eigel har varit i farten idag.

Det blev så jäkla bra, rent snyggt och fräsch med egna tapeter, inte nåt som nån annan gått och glott på dagarna i ända. Dom här är bara mina och jag älskar dom...hi hi hi...Sjukt att man kan bli så nöjd över nya väggar. Men jag är drabbad av renoverings djävulen ..moa ha ha ha....Och gör man jobbet själv( eh sanning med modifikation ) så känns det ju ännu mer som eget. Fast det är en lägenhet.

Tjolahoopp!

5 kommentarer:

  1. kul vill du så har jag ett helt köt att renovera.
    Kram faster

    SvaraRadera
  2. ska vara kök inte köt

    SvaraRadera
  3. Japp det kirrar vi galant :) Jag vet hur man gör nu.

    SvaraRadera
  4. .... blogg-torka hos vera !?

    SvaraRadera
  5. Japp helt klart.....torka var ordet.
    Kommer snart igen.

    SvaraRadera