onsdag 3 augusti 2011

Hej vad tiden går!

Jo Anso; Helgen var intensiv, tuff och alldelens vansinnigt rolig (emellan åt). Mest vart jag manglad av bargästerna och just innan Alcatzar skulle uppträda så befann sig 8000 pers i lilla Sollefteå stadspark! Och mitt lilla öl hak stog närmast scenen så hjälp.....Ett tag när kylarna var tom och växeln slut så önskade jag mig ett kramp anfall så att jag kunde bäras ut på bår. Men det gick över. Fick back up efter ett tag av Jessica och när värsta stormen lagt sig så vart det bara roligare och roligare. Tom så roligt att vi fick till "Coyote ugley" på bardisken =)
Lördag var jag på bröllop och hadde fått äran att göra en soppa till buffén. Den vart tok bra, bröllopet jätte vackert och middagen på deras gröna kulle i Österflo. Magiskt!
Sen åkte jag ner till parken och fortsatte kränga bärs och monterade ner tältet p ånatten (morgonen) och var hemma tiiiidgit söndag morgon. Pust pust! Som sagt galet jobbigt men kul ändå =)

Kram. Nu laddar vi om jag och Arvid med sol och bad inför Urkult.

2 kommentarer:

  1. Oj oj, tuffa dagar minsann. Men det krävs en Veronica för att greja en sån helg. Men det känns ju att man lever, eller hur!?
    Kram på dig och Arvid!

    SvaraRadera
  2. Ja det är väl kanske det som är grejen. Jag försöker ibland att vara lite mera mindre veronica, men ja det blir liksom inte lika bra.
    ajm alive =)
    Kram!

    SvaraRadera