måndag 26 april 2010

Har lista

Har varit ledig. Mmmmm Mer av denna aktivitet tack.

Har även hämtat Arvid idag + Kompis Linus = Full fart :) Härligt!

Har frågat hur dagen varit på skolan. Svaret kom i kör från bägge bus
"-Ramlat"
"-Jaha? Ute eller?.."
"-Både ute och inne. Först ramlade vi av gungorna, sedan ramlade vi på varandra och sedan ramlade du på mig inne också"
"-Ja, ska vi ramla imorgon också?"
"-Ja det gör vi!!"

Hmm..Jaha det var den rapporten. Så gulligt och så skönt. Lagom prestation för 6-åringar tycker jag.

Min prestation idag var att åka och köpa en kjedjesträckare. Vaktmästar Håkan hadde sett att den var av på Arvid cross och sagt att vi måste köpa en ny. Sagt och gjort, lydig är jag så jag åkte och köpte en ikväll. Vad jag nu ska göra med den ... Den jag köpte var dessutom en rak modell och det skulle vara en lätt böjd egentligen. Men som han sa försäljaren så -"Det ska nog gå och knacka till lite så funkar den."

Ja happ..då ska man ta och knacka lite kjedjesträckar skruv då da. Hmm..

//Gnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar