onsdag 21 april 2010

Så jävla tok bra är vi!

Värsta brudarna brud har varit på verkstan och bytt däck på Maggans bil.
Och då menar jag bytt bort det gamla sommar däcket, satt på ett nytt, balanserad och skruvat tillbaka. Naturligvis så använde vi både domkraft och mutterdragare.
Nisse vart konsulterad några gånger på telefonen då däckmaskinen inte gjorde som vi ville, men efter lite tuktning och vaselin så gav däcket upp och fogade sig för vårat envisa arbete att få det på fälg där det ska höra hemma i sommar.

Synd jag glömde kameran på verkstaden. Knäppte så coola kort på mig och Maggan när vi var i smörjgropen och domkraftade upp bilen ;)'

Pappa måste vi nog ta och tacka för titten på vägen hem. Kaffe kommer vi på nästa gång då det inte är så sent ;)

Nu ska jag ta och krypa ner. Ska upp tidigt imorgon och åka och bygga upp montern på Vårmässan i Sundsvall.

Packa de för jag gö imorgon bitti.

1 kommentar:

  1. längesen jag hörde från el såg dig .... hoppas du mår bra :)

    SvaraRadera