måndag 20 juli 2009

Regnig Måndag..

Tänk va skönt med en hel ledig dag. Har lyckats varit vaken i natt så jag sov till 12.40. Ojoj ...vilka tonårsfasoner. Några vuxen poäng dock för jordgubbssylten jag kokade nyss och för att jag målat fönsterkarmen i uthuset. Jag har även brassat iväg till Ramsele och bytt en jätt stor tub med gas (80 kg) till Nisse. Hittade klor tabletter till min nu väldigt slemmiga pool. Blää. Hoppas det fungerar.

Jag har även lagt ut bilen på blocket..Hm tror dock att det blir svårt att få den såld då det fanns en uppsjö av just Audi A4.
http://www.blocket.se/vasternorrland/Audi_A4_1_8_T_22673491.htm?ca=4&w=1
Inte den mest informativa annons jag sett, men dock en annons.

Fast om jag ska läsa eller inte, det har jag inte bestämmt mig för än. Tänkte elliminera alla ev. hinder först. Fast lite sugen är jag ju ...det drar ihop sig.Måste svara innan sista juli.

Usch..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar