lördag 25 juli 2009

Dolce vita

Varför har jag slutat lyssna på Noice? Och när hände detta? Föll jag för grupptrycket när Gyllene tider passerade dem på tracks listan eller? Nu har jag i allafall alla album nerladdade och slipper grina över att jag inte har en vinylspelare :)

Ja sånt här kan man alltså ligga och fundera på när klockan är 03.13 och inte vet bättre än att släcka lyset.....

Mitt sommar projekt är nästan klart nu. Jag skulle ju inreda en bod till lekstuga/gästrum. Möblerna är på plats och nästan alla väggar är målade.

Nu har även min skit kassa digitalkamera lagt av helt (jag glömde den ju alltid i allafall )så det blir inga bilder av underverket än.

God natt.

1 kommentar:

  1. Hello sis! Trevligt med lite sommar fix, ska bli kul att se boden. Vi kommer på måndag eller tisdag. Puss å kram
    Anso

    SvaraRadera