tisdag 18 oktober 2011

Tur och otur

Plus och minus lista för idag

+Fick tok fräscha vinter däck ifrån skroten, Pappa prutade och hämtade =) Gillas toka mycket, saker händer utan att jag måste göra mycket mer än att, hämta de gamla fälgarna som skulle bytas bort. Det är fan bättre än Julafton det! Att slippa rodda är Guld värt.

- glömde ladda telefonen

-glömde telefonen på badhuset

-kom på att den var borta när jag kom hem

-75:- på kortet och ingen bensin i bilen.

+ lyckades kom in på badhuset efter stängnings dags

+ telefonen låg kvar

+ lyckades tanka i allafall,

+ tur det eftersom det stod DIE 3,4 km och det känns lite lite när man bor på landet =)

Summa sumarum, rätt bra dag i allafall

=)

7 kommentarer:

  1. ha ha, vist kan jag(pappa) för det va mig du mena!!!!

    SvaraRadera
  2. Ja verka som den karln kan fixa allt möjligt till barna sina. Vi hare bra...här bak i bilen =P

    SvaraRadera
  3. Anso =) javisst kan jag bara jag vill! thihi..

    Pappa: Jag tror du kommenterat dig själv?
    Ja du kan du. Tack för det. =)

    SvaraRadera
  4. thihi på dig själv Anne-sofie vist vist man måste passa på när Veronica firar jul i oktober.Men va fan är GLÖGGEN,TOMTAR och30grader kalt någonstans.Men nog om det,jag tror att den unga damen ska skaffa sig en magnet i varje hand så sparar du tid på allt letande=) PS den 2 och 5 kommentaren är jag. Hihi på er

    SvaraRadera
  5. Då är det bara den tredje kommentaren som är anonym än då.
    För den fjärde den var min =)

    Snurrigt med alla anonyma

    //Veronica =)

    SvaraRadera