onsdag 26 oktober 2011

Redan onsdag?

Jisses vart tar dagarna vägen? Har tydligen haft det där dåliga blogginlägget sedan i lördags. Stackars er som tittar in. Själv har jag börjat glömma bort att blogga, det är inte ens kul, jag har inget att säga liksom....Hm

I brist på vin får man dricka glögg??? Hur dumt är inte det? Straffspark kanske t om matchstraff på det. Alltså jag dricker knappt nästan aldrig. Och om jag nu hadde brist på vin. Ja? Och...än sen då? Nej jag behöver inte dricka glögg och jag gjorde det inte heller....Gu så knasigt inlägg.

Allt var väl mest för att få tala om att jag köpit mig en jacka =)

3 kommentarer:

  1. Tjo ho! Snart snart är ni här!!!!

    Kör försiktigt och så hörs vi efter vägen.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Vadårå?
    Julmusten säljs redan.
    Förra veckan köpte jag första fettisdagsbullen o nu kom första reajulglöggspepparkaksburken, så har öppnat en fjolårs.
    Skaru köra bil till Sth??
    Kom ihåg att köra rätt i Sth så du slipper betala 15 ut o inkörningar på nån halvtimma.

    SvaraRadera