söndag 20 februari 2011

Jo det är så här!

Läste på Ansos blogg att hon nu tillkänna ger att hon och jon väntar på en till lite familjemedlem =) 10 Juli ska man alltså bli moster igen. Sommar barn bägge två.

Och jag känner att om vi ändå passar på att tala ur skägget så kan jag berätta att jag numera är student och har nyss tentat mina första 7,5 poäng i omvårdnad. Ska bli Sjuksköterska är det tänkt. Spännande som bara den för det första om man håller måttet i läsförmåga.... och om man lyckas rodda runt ekonomin på csn bidra och lån.

Än går det fantastiskt tok bra! Skit kul å plugga och bra kompisar att läsa med. Gott och billigt kaffe i kaffeterian och hembakta kakor varje dag. Nu förtin´så unnar jag mig en kaka om det går bra och likadant om det går dåligt. Hmm måste hitta en strategi för det där.

Tjippen!

1 kommentar:

  1. Nu förstår jag inte. Det är väl inget fel med den strategin? Och för övrigt så kommer det gå tok bra för dig och dina studier. Men det visste du ju redan ;-)
    Puss!

    SvaraRadera