fredag 8 oktober 2010

Varför känns det som en evighet att vara ledig en förmiddag?
Betyder det att jag har tråkigt med mig själv? Att jag jobbar och bokar upp mig på div möten, träningar, kurser, så mycket att jag inte vet hur man gör när man ha fyra timmar ledigt? Ja kanske.
Men nu ska jag göra upp en plan för hösten/julen tänkte jag. Tänker för mycket om för många olika grejer samtidigt när jag har tid över.
Men planen är att jag och Arvid hälsar på Anso familjen sista helegen i oktober, ska på en kursdag i barn och ungdoms yoga i november, Arvid fyller år och ska få ha ett innebandy kalas, allhelgona helgen är jag ledig och Arvid är hos Micke så då skulle jag kunna bocka av en punkt på min "dröm" lista. Julen är Arvid hos mig och jag är ledig hela veckan innan så skönt.Längtar till advent då ska vi nog försöka åka ner till Anso familjen igen och se på julskyltningen.

Min dröm lista är föressten:
-Åka till fjälls en helg
-Åka till New York
-Läsa....jag skulle vilja plugga men jag kan inte bestämma mig för om det bara är en dröm som fastnat där eller om jag verkligen vill på riktigt...hmm.Dessutom så finns det ju så otroligt många utbildningar att välja på.
-Åssa en dröm till eller två. Men dom är mina =)

2 kommentarer:

  1. Låter fantastiskt! Stolt att vi är med TVÅ gånger på den listan. Puss!!
    Anso

    SvaraRadera